Reklama: Natur Produkt Zdrovit wskakuje do TOP 10

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   24-05-2017, 12:11

Reklama: Natur Produkt Zdrovit wskakuje do TOP 10 Niezmiennie największym reklamodawcą pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska

Tradycyjne media przez cztery pierwsze miesiące br. zarobiły na reklamach 2,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wydatki reklamowe w tym czasie najbardziej zwiększył Natur Produkt Zdrovit - informują wirtualnemedia.pl.

W okresie od stycznia do kwietnia br. wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) wyniosły nieco ponad 10 mld zł i były wyższe w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku o 2,4 proc. - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl (w oparciu o dane cennikowe netto, bez rabatów).

Niezmiennie największym reklamodawcą pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która przez cztery pierwsze miesiące br. wydała na reklamy 715,8 mln zł, czyli 13,8 proc. więcej niż rok wcześniej.

Spośród pozostałych firm, które znalazły się w wśród 10 największych reklamodawców, największą dynamikę wydatków w skali roku miały Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska.

Natur Produkt zwiększył inwestycje w reklamę o 63,3 proc. (do 132,5 mln zł).

W TOP 10 największych reklamodawców w mediach pozainternetowych znajduje się także USP Zdrowie (5 miejsce). Wydatki USP Zdrowie na reklamę wzrosły o 24,5 proc. (do 160,1 mln zł).

Więcej: www.wirtualnemedia.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH