Reklama, nie badania, są dźwignią handlu

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: dadavitz.com/ rynekaptek.pl   04-03-2015, 09:45

Reklama, nie badania, są dźwignią handlu

Dziewięć z dziesięciu największych firm farmaceutycznych wydaje więcej na marketing niż na badania - wynika z danych portalu dadavitz.com.

Dane dotyczą 2013 roku.

Według zestawienia, jedynym wyjątkiem jest firma Roche, która na marketing wydała 9 mln dolarów, na badania i rozwój - 9,3 mld dolarów. Wydatki firmy Lilly na marketing i R&D wyniosły niemal tyle samo - 5,7 i 5,5 mld dolarów.

W pozostałych przypadkach jest inaczej. W niektórych koncernach, wydatki na marketing są ponad dwukrotnie przewyższają wydatki przeznaczane na badania.

Więcej: http://dadaviz.com/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH