Reklama: o problemach gastrycznych w porze obiadowej

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: KER/ rynekaptek.pl   26-01-2018, 11:36

Reklama: o problemach gastrycznych w porze obiadowej Widzowi nie spodobała się jedna z reklam. Zgłosił to do KER (fot, archiwum)

Widzowi nie spodobała się reklama telewizyjna produktu leczniczego Pikopil. Dlaczego nie przypadła mu do gustu i co na to Komisja Etyki Reklamy?

"Hasłem przewodnim reklamy jest Wieczorem Pikopil, a rano toaleta. Reklama jest emitowana w godzinach obiadowych, przez co obrzydza posiłek tematyką leku, chyba że ktoś lubi tematykę zaparć i problemów gastrycznych. Reklama zniechęca do ogólnego oglądania telewizji oraz reklam przez co szkodzi również stacji na której jest emitowana i innym reklamom niekoniecznie o takiej niesmacznej tematyce" - napisał oburzony widz.

Jak wyjaśnia producent leku, spółka Nord Farm, z racji przeznaczenia produktu Pikopil, prowadzona reklama dotyka trudnego (i wciąż powszechnie uznawanego za wstydliwy), tematu problemów gastrycznych, w tym zaparć.

"Nie sposób jednak pominąć, iż problem ten dotyczy znaczącej liczby osób, w różnym wieku, stąd niezwykle istotne jest zwrócenie uwagi grupy tychże osób, iż są produkty, które ukierunkowane są na pomoc w tego typu dolegliwościach" - dodaje spółka.

Zespół orzekający KER nie podzielił zarzutów widza i nie dopatrzył się w przedmiotowej reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy.

Więcej: https://www.radareklamy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH