Reklama w 2015 r.: branża farmaceutyczna nadal promotorem wzrostów

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: gazeta.biz, ms / rynekaptek.pl   04-02-2015, 12:08

Reklama w 2015 r.: branża farmaceutyczna nadal promotorem wzrostów

Wśród wszystkich sektorów gospodarki wydatki branży farmaceutycznej na reklamę w 2015 r. wzrosną najbardziej (o 10 proc. wobec 2014 r.) – przewiduje Mindshare Polska.

Paulina Sobieszek, partner domu mediowego Mindshare Polska spodziewa się dalszego, wyraźnego wzrostu wydatków reklamowych w sektorze farmaceutycznym m.in. w kategorii leków OTC oraz suplementów diety.

W jej przekonaniu takie firmy branży farmaceutycznej, jak: Aflofarm (największy reklamodawca na polskim rynku), a także USP Zdrowie, Polpharma, czy GlaxoSmithKline nadal będą przeznaczać coraz większe środki na reklamę. W efekcie cała branża odnotuje ok. 10 proc. wzrost.

Więcej: wyborcza.biz

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH