Rośnie sprzedaż bezpośrednia suplementów diety

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: ŁSX/rynekaptek.pl   24-04-2015, 15:07

Rośnie sprzedaż bezpośrednia suplementów diety W 2014 r. o 1 proc. wzrosła sprzedaż bezpośrednia suplementów diety (fot. Fotolia/PTWP)

Suplementy diety świetnie sprzedają się nie tylko w aptekach. W 2014 r. o 1 proc. wzrosła ich sprzedaż bezpośrednia – informuje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej.

Z danych  Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej wynika, że rynek sprzedaży bezpośredniej w 2014 r. wzrósł o 4 proc.

Niezmiennie od kilku już lat prym w sprzedaży bezpośredniej wiodą kosmetyki (67 proc.), choć ich sprzedaż z roku na rok sukcesywnie spada. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: suplementy diety (10 proc.), AGD (8 proc.), odzież i akcesoria (6 proc.), usługi (5 proc.).

 W 2013 r. sprzedaż bezpośrednia suplementów diety stanowiła 9 proc. całego rynku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH