Rynek reklam rośnie dzieki lekom

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: media2.pl/ rynkaptek.pl   04-05-2015, 15:41

Rynek reklam rośnie dzieki lekom


W pierwszym kwartale 2015 r. reklama telewizyjna odnotowała 3,7% wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy - wynika z danych SMG Starlink

Wartość netto rynku telewizyjnego Starlink (Starcom MediaVest Group) wycenia na niemal 873 mln złotych.

W okresie od stycznia do marca 2015 r. stacje telewizyjne zarobiły 31 mln złotych więcej niż w pierwszym kwartale 2014 wliczając w to przychody ze spotów, sponsoringu i lokowania produktu oraz ogłoszeń płatnych.

- W pierwszym kwartale na dodatnią dynamikę w reklamie telewizyjnej wpłynął wzrost inwestycji reklamowych branży farmaceutycznej - o 7 proc., a także sektora żywność, który wydał więcej o 7,5% - mówi Anna Lembas, analityk mediów w Starlinku.

Więcej: http://media2.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH