Siedzi pacjent pod gabinetem i... ogląda reklamy

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: signs.pl/ rynekaptek.pl   23-06-2016, 11:37

Siedzi pacjent pod gabinetem i... ogląda reklamy

Zapowiedzi ograniczenia reklamy leków i suplementów diety spowodowały ruch reklamowy w innych kanałach komunikacji. Niektórzy przekonują do takich form promocji, jak nośniki digital signage w placówkach medycznych.

W reklamie leków OTC i suplementów prym wiedzie telewizja, w której w zeszłym roku ich producenci zostawili aż 714 mln zł.

Dlaczego TV? Firmy farmaceutyczne do promocji leków najczęściej wybierają kampanie w telewizji, gdzie liczy się szybkie budowanie zasięgu, a w przypadku tego kryterium telewizja jest bezkonkurencyjna - informuje portal signs.pl.

Pewną formą przekazu telewizyjnego jest reklama Out-of-home, w postaci nośników digital signage w placówkach medycznych. Kampanie realizowane za pośrednictwem takich nośników pozbawione są dźwięku, co jest dodatkowych atutem, ponieważ w tym wypadku nie pojawia się niewdzięczny temat obowiązkowego komunikatu głosowego - przekonuje portal.

Monitory informacyjno-reklamowe w poczekalniach przed gabinetami lekarskimi docierają bezpośrednio do pacjentów, którzy oczekując na wizytę u lekarza chętniej zapoznają się z emitowanymi treściami ze względu na wolny czas.

Więcej: www.signs.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH