Siedzi pacjent pod gabinetem i... ogląda reklamy

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: signs.pl/ rynekaptek.pl   23-06-2016, 11:37

Siedzi pacjent pod gabinetem i... ogląda reklamy

Zapowiedzi ograniczenia reklamy leków i suplementów diety spowodowały ruch reklamowy w innych kanałach komunikacji. Niektórzy przekonują do takich form promocji, jak nośniki digital signage w placówkach medycznych.

W reklamie leków OTC i suplementów prym wiedzie telewizja, w której w zeszłym roku ich producenci zostawili aż 714 mln zł.

Dlaczego TV? Firmy farmaceutyczne do promocji leków najczęściej wybierają kampanie w telewizji, gdzie liczy się szybkie budowanie zasięgu, a w przypadku tego kryterium telewizja jest bezkonkurencyjna - informuje portal signs.pl.

Pewną formą przekazu telewizyjnego jest reklama Out-of-home, w postaci nośników digital signage w placówkach medycznych. Kampanie realizowane za pośrednictwem takich nośników pozbawione są dźwięku, co jest dodatkowych atutem, ponieważ w tym wypadku nie pojawia się niewdzięczny temat obowiązkowego komunikatu głosowego - przekonuje portal.

Monitory informacyjno-reklamowe w poczekalniach przed gabinetami lekarskimi docierają bezpośrednio do pacjentów, którzy oczekując na wizytę u lekarza chętniej zapoznają się z emitowanymi treściami ze względu na wolny czas.

Więcej: www.signs.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH