Starlink: dzięki m.in. reklamie leków to był udany rok

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: mediarun.com/ rynekaptek.pl   11-02-2015, 11:41

Starlink: dzięki m.in. reklamie leków to był udany rok

W minionym roku dał się zaobserwować wzrost wydatków reklamowych o ponad 193 mln zł. To był udany rok – podsumowują eksperci Starlinka (Grupa Starcom MediaVest) w raporcie poświęconym rynkowi mediów i reklamy w 2014 roku.

Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy w analizowanym okresie, był wzrost wydatków na reklamę sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także utrzymujący się stabilny poziom wydatków sektora FMCG.

Zwiększenie wydatków reklamowych – głównie w obszarach reklamy telewizyjnej, internetowej i radiowej – spowodowało wzrost rynku reklamy o 2,7%.

Wzrost budżetów reklamowych odnotowało dziesięć sektorów. Największy - handel (więcej o 81,8 mln złotych, dynamika 8,9%) i leki oraz produkty farmaceutyczne - o 74,7 mln złotych.

Mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: Internet, radio i telewizja. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy, kina oraz w niewielkim stopniu reklamy zewnętrznej.

Więcej: http://mediarun.com/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH