Starlink: dzięki m.in. reklamie leków to był udany rok

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: mediarun.com/ rynekaptek.pl   11-02-2015, 11:41

Starlink: dzięki m.in. reklamie leków to był udany rok

W minionym roku dał się zaobserwować wzrost wydatków reklamowych o ponad 193 mln zł. To był udany rok – podsumowują eksperci Starlinka (Grupa Starcom MediaVest) w raporcie poświęconym rynkowi mediów i reklamy w 2014 roku.

Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy w analizowanym okresie, był wzrost wydatków na reklamę sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także utrzymujący się stabilny poziom wydatków sektora FMCG.

Zwiększenie wydatków reklamowych – głównie w obszarach reklamy telewizyjnej, internetowej i radiowej – spowodowało wzrost rynku reklamy o 2,7%.

Wzrost budżetów reklamowych odnotowało dziesięć sektorów. Największy - handel (więcej o 81,8 mln złotych, dynamika 8,9%) i leki oraz produkty farmaceutyczne - o 74,7 mln złotych.

Mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: Internet, radio i telewizja. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy, kina oraz w niewielkim stopniu reklamy zewnętrznej.

Więcej: http://mediarun.com/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH