Strefa marki przenosi się do Internetu

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Ziko/ rynekaptek.pl   13-06-2016, 12:03

Strefa marki przenosi się do Internetu

Strefa marki to przeniesiona w wirtualny świat idea sklepu w sklepie. Polega na wykorzystaniu części przestrzeni lokalu lub strony internetowej w taki sposób, aby znajdowały się tam produkty pochodzące wyłącznie od jednego producenta - informuje w komunikacie prasowym sieć aptek Ziko.

Internetowi sprzedawcy coraz częściej wykorzystują sposoby sprawdzone w sprzedaży detalicznej. Kolejnym pomysłem przeniesionym do wirtualnego świata jest pomysł sklepu w sklepie, czyli strefa marki. W wirtualnym świecie farmaceutycznym nie jest to jeszcze popularne rozwiązanie - czytamy w komunikacie.

Spółka informuje, że taka strefa marki została wprowadzona w ramach unowocześnienia strony e-ZikoApteka.pl, gdyż: pozwala użytkownikowi na komfortową nawigację w obrębie marki, producentowi daje możliwość zachowania pełnej spójności w komunikacji swojej marki, stworzenia własnej strefy eksperckiej i wyróżnienia się na tle konkurencji w obrębie platformy.

Raport przeprowadzony przez Gemius stwierdza, że Polacy coraz chętniej wykorzystują Internet do kupowania produktów farmaceutycznych.

Statystyczny klient zakupuje w ten sposób produkty na łączną kwotę 138 zł, co oznacza zamówienie od 6 do 7 preparatów po prawie 23 zł każdy. Z tych usług znacznie częściej korzystają kobiety. Siedem na dziesięć internautek odwiedziło e-aptekę.

 

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH