Strefa marki przenosi się do Internetu

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Ziko/ rynekaptek.pl   13-06-2016, 12:03

Strefa marki przenosi się do Internetu

Strefa marki to przeniesiona w wirtualny świat idea sklepu w sklepie. Polega na wykorzystaniu części przestrzeni lokalu lub strony internetowej w taki sposób, aby znajdowały się tam produkty pochodzące wyłącznie od jednego producenta - informuje w komunikacie prasowym sieć aptek Ziko.

Internetowi sprzedawcy coraz częściej wykorzystują sposoby sprawdzone w sprzedaży detalicznej. Kolejnym pomysłem przeniesionym do wirtualnego świata jest pomysł sklepu w sklepie, czyli strefa marki. W wirtualnym świecie farmaceutycznym nie jest to jeszcze popularne rozwiązanie - czytamy w komunikacie.

Spółka informuje, że taka strefa marki została wprowadzona w ramach unowocześnienia strony e-ZikoApteka.pl, gdyż: pozwala użytkownikowi na komfortową nawigację w obrębie marki, producentowi daje możliwość zachowania pełnej spójności w komunikacji swojej marki, stworzenia własnej strefy eksperckiej i wyróżnienia się na tle konkurencji w obrębie platformy.

Raport przeprowadzony przez Gemius stwierdza, że Polacy coraz chętniej wykorzystują Internet do kupowania produktów farmaceutycznych.

Statystyczny klient zakupuje w ten sposób produkty na łączną kwotę 138 zł, co oznacza zamówienie od 6 do 7 preparatów po prawie 23 zł każdy. Z tych usług znacznie częściej korzystają kobiety. Siedem na dziesięć internautek odwiedziło e-aptekę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.