Telewizyjny seria przyciągnął reklamodawców leków

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   29-01-2018, 12:23

Telewizyjny seria przyciągnął reklamodawców leków Najwięcej na reklamy wokół emisji „Korony królów” do tej pory wydały koncerny farmaceutyczne (fot. archiwum)

Cennikowe wpływy reklamowe TVP1 przy premierowych odcinkach jednego z seriali wyniosły 1,76 mln zł. Niemal połowę tej kwoty wydały koncerny farmaceutyczne - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Chodzi o serial "Korona Królów" i spoty emitowane w okresie od 1 do 25 stycznia 2018 roku. Ich cennikowa wartość wyniosła 1,76 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemddia.pl przez Codemedia.

Spośród poszczególnych sektorów najwięcej na reklamy wokół emisji „Korony królów” do tej pory wydały koncerny farmaceutyczne (reklamujące leki i produkty zdrowotne) - było to 831 tys. zł, co stanowi aż 47,20 proc. wszystkich wydatków.

Na drugim miejscu znalazły się środki osobistej pielęgnacji ciała (218 tys. zł, 12,39 proc. udziału), a na trzecim - finanse (151 tys. zł, 8,59 proc. udziału).

Z kolei spośród poszczególnych marek największe wydatki - 97 tys. zł - zanotowała Bielenda. Kolejne miejsca zajęły: Voltaren (70 tys. zł), Listerine (62 tys. zł), Scorbolamid (61 tys. zł) i Sudafed (59 tys. zł).

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH