Wydatki na reklamę TV. Lider pozostaje ten sam

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   06-06-2016, 11:29

Wydatki na reklamę TV. Lider pozostaje ten sam

W maju 2016 roku polskie stacje telewizyjne wyemitowały łącznie 2,31 mln spotów reklamowych, czyli o 7,63 proc. więcej niż w maju 2015 roku. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma farmaceutyczna Aflofarm.

Cennikowe wydatki na reklamę (bez rabatów) we wszystkich stacjach wyniosły łącznie 2,41 mld zł, co oznacza wzrost w skali roku o 2,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W maju 2016 roku najwięcej na reklamę w telewizji - 102,11 mln zł - wydała firma farmaceutyczna Aflofarm. Jej wydatki zmalały rok do roku o 25,66 proc.

Podane wpływy i wydatki reklamowe nie uwzględniają rabatów.

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH