Wzrost witamin w reklamie

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: interaktynie.com/rynekaptek.pl   18-02-2016, 08:43

Wzrost witamin w reklamie Rynek reklam farmceutycznych wg SMG odnotował wzrost w 2015 r.

W okresie od stycznia do grudnia 2015 roku producenci farmaceutyków wydali na reklamę o blisko 87,8 mln więcej niż w przed rokiem - wynika z raportu SMG.

Dynamika wydatków na reklamę rynku farmaceutycznego wyniosła 10 proc. - podaje portal interaktywnie.com.

Według analiz SMG w 2015 r. odnotowany został przede wszystkim istotny wzrost wydatków na reklamę witamin, środków pobudzających odporność, a w dalszej kolejności rosły budżety przeznaczone na reklamowanie środków przeciw przeziębieniu i przeciwbólowych, oraz środków wspomagających układ trawienny i środków odchudzających.

Największym reklamodawcą tego sektora i całego polskiego rynku reklamowego pozostaje niezmiennie Aflofarm Farmacja Polska.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH