Zamykamy aptekę. Co zrobić z tą książką kontroli?

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: OIA Częstochowa/ rynekaptek.pl   11-10-2016, 11:27

Zamykamy aptekę. Co zrobić z tą książką kontroli? Jak informuje Śląski WIF, przed zakończeniem działalności apteki, kierownik placówki musi książkę wyzerować, rozliczyć i wyrejestrować

Śląski WIF udzielił odpowiedzi na kilka szczegółowych pytań dotyczących postępowania z książką kontroli środków odurzających po zakończeniu działalności apteki. Co w takiej sytuacji należy zrobić?

Jak informuje Śląski WIF, przed zakończeniem działalności apteki, kierownik placówki musi książkę wyzerować, rozliczyć i wyrejestrować.

Przedsiębiorca, który prowadził dana aptekę, przechowuje taką książkę przez okres 5 lat, liczony od pierwszego dnia roku kalendarzowego, następującego po roku, w którym dokonano ostatniego wpisu.

Książka kontroli może być udostępniana organom kontrolującym (np. WIF, NFZ).

Te organy należy powiadomić w przypadku zniszczenia książki na skutek zdarzeń losowych.

Całe pismo w załączniku.

DO POBRANIA


comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH