Zapowiedź ograniczeń przyczyną spadku dynamiki reklam?

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Marketing News/ rynekaptek.pl   20-05-2016, 13:28

Zapowiedź ograniczeń przyczyną spadku dynamiki reklam?

W okresie od stycznia do marca 2016 r. rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 3,2%, ale - o dziwo - w tym okresie wyhamowała dynamika reklam produktów farmaceutycznych.

- Dynamika wzrostu wyhamowała w przypadku produktów farmaceutycznych i leków (+4,6%). Jest to w głównej mierze efekt redukcji budżetu Aflofarmu Farmacja Polska, który pomimo to pozostaje największym reklamodawcą sektora i całego rynku - informuje SMG.

Branża farmaceutyczna osiągnęła w 2015 r. bardzo wysoki poziom wydatków reklamowych, przy którym będzie coraz trudniej o wysokie, dwucyfrowe dynamiki wzrostu.

- Po ograniczeniu inwestycji reklamowych w miesiącach letnich, w czwartym kwartale 2016 r. można się jednak spodziewać kolejnego rekordu wartości wydatków branży farmaceutycznej – podkreślają autorzy analizy.

Jedynym warunkiem jest niewprowadzenie przez rząd drastycznych ograniczeń reklamy leków i suplementów.

Więcej: http://www.marketing-news.pl/

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH