Ze świata reklamy: kampania dla NeoAfrin

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: marketing.pl/rynekaptek.pl   14-03-2011, 10:56

W wyniku wygranego przetargu, Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) zrealizowała kampanię leku NeoAfrin firmy Schering-Plough.

Zgodnie z przyjętą strategią komunikacji nowy lek przedstawiany jest jako rozwiązanie dla osób, którym katar utrudnia sen i funkcjonowanie w ciągu dnia. Stworzony przez Ambasadę koncept kreatywny opiera się na personifikacji nosa, którą zastosowano w spocie TV, jak również w planowanej kampanii internetowej i BTL.

Więcej: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=28788
Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH