Zwykła reklama leku już nie wystarcza

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: forsal.pl/ rynekaptek.pl   24-06-2015, 15:59

Zwykła reklama leku już nie wystarcza Nowe sposoby dotarcia do klienta

Firmy coraz chętniej wychodzą z kampaniami poza zapchane bloki reklamowe, a stacje telewizyjne maksymalnie wykorzystują możliwości zarabiania, jakie dają im inne formy reklamy - informuje forsal.pl.

Przykładem jest tzw. "product placement" (lokowanie produktu), który polega na nawiązywaniu do produktu w środku przekazu w taki sposób, żeby przemawiał on do podświadomości odbiorcy i zachęcał go do używania bez przekazywania oczywistej i otwartej reklamy.  W efekcie seriale, pasma śniadaniowe i wielkie telewizyjne show naszpikowane są markami produktów.

W rankingu kanałów, w których najaktywniejsi są sponsorzy telewizyjni, zdecydowanie prowadzi TVN, a wśród branż najintensywniej korzystających z tego narzędzia – produkty zdrowotne i leki.

Więcej: http://forsal.pl/

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH