Minimum środków, maksimum przekazu

MULTIMEDIA

Autor: you tube, swiatobrazu.pl/ rynekaptek.pl   29-11-2017, 10:22

Minimum środków, maksimum przekazu Spot zatytułowany "Lifetime in 60 seconds" prezentuje w porządku chronologicznym 100 dziewczyn i kobiet – od niemowlęcia do stuletniej staruszki (fot. You Tube)

Jedna z norweskich sieci aptek przygotowała reklamę preparatów do pielęgnacji skóry. W tym prostym filmie, wykorzystującym minimum środków, zostało ukazane, jak czas wpływa na ciało i kondycję skóry.

Spot zatytułowany "Lifetime in 60 seconds" prezentuje w porządku chronologicznym 100 dziewczyn i kobiet – od niemowlęcia do stuletniej staruszki.

Nie zamieszczamy tej informacji w celu reklamy sieci aptek, ale by pokazać, jak można tworzyć reklamy i kampanie, by "przemawiały" do odbiorcy. Po drugiej stronie mamy bowiem nieudane kampanie resortu zdrowia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH