Szwecja: kaszlący billboard

MULTIMEDIA

Autor: nowymarketing.pl/ rynekaptek.pl   23-01-2017, 14:28

Szwecja: kaszlący billboard Billboardy wyposażone są w czujniki dymu. Gdy w pobliżu znajdzie się osoba paląca, mężczyzna z billboardu zaczyna kaszleć

Szwedzka sieć aptek "Apotek Hjärtat" stworzyła nietypową kampanię, która ma zachęcić do rzucenia palenia. W całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.

Wspomniane billboardy wyposażone są w czujniki dymu. Gdy w pobliżu znajdzie się osoba paląca, mężczyzna z billboardu zaczyna kaszleć, a po chwili na ekranie pojawiają się środki pomocne przy zrywaniu z nałogiem.

Apotek Hjärtat (Apteki Serca) zajmuje, pod względem wielkości sieci aptek w Szwecji, drugie miejsce. Apteki zatrudniają ponad 2000 pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH