15 Serdecznych lat minęło...

PO GODZINACH

Autor: LJX/ rynekaptek.pl   21-09-2017, 15:26

15 Serdecznych lat minęło... Ambicją organizatorów kampanii od 15 lat jest ciągłe zwiększanie społecznej świadomości Polaków na temat profilaktyki chorób układu sercowo-naczyniowego i zdrowego stylu życia

Kampania „Servier dla Serca” organizowana jest nieprzerwanie od 2003 roku. Zwróciła uwagę setek tysięcy Polaków na stan zdrowia ich serc i przyczyniła się do poprawy świadomości społecznej w zakresie zagrożeń płynących z chorób układu krążenia
i niezdrowego stylu życia.

W tym roku, po raz 15. w ramach ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Servier dla Serca” rusza w Polskę Kardiologiczna Poradnia Servier pod hasłem „15 Serdecznych Lat”, aby wsłuchiwać się w serca Polaków.

Ambicją organizatorów kampanii od 15 lat jest ciągłe zwiększanie społecznej świadomości Polaków na temat profilaktyki chorób układu sercowo-naczyniowego i zdrowego stylu życia. Z każdą kolejną edycją - kampania „Servier dla Serca” koncentrowała się na różnych aspektach tych chorób i problemach związanych z profilaktyką kardiologiczną wśród Polaków.

Działania edukacyjne poświęcone były chorobie wieńcowej, nadciśnieniu tętniczemu, zawałowi serca, niewydolności serca, chorobom serca u kobiet, osobom po 60. roku życia, które z uwagi na wiek są szczególnie narażone na ryzyko powikłań nadciśnienia tętniczego, a także profilaktyce kardiologicznej u dzieci i młodzieży.

W tym roku mieszkańcy 11 polskich miast będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań obejmujących: pomiar wskaźnika BMI, ciśnienia tętniczego krwi, stężenia glukozy i cholesterolu we krwi. W uzasadnionych przypadkach zapewniona zostanie również możliwość skorzystania z konsultacji kardiologicznej oraz poszerzonej specjalistycznej diagnostyki (EKG serca, ECHO serca).

Uzupełnieniem diagnostycznej oferty Kardiologicznej Poradni Servier w ramach kampanii „Servier dla Serca”, pod hasłem „15 Serdecznych lat” będą działania edukacyjne na rzecz upowszechniania szeroko rozumianej profilaktyki chorób układu sercowo - naczyniowego, prowadzone w Edukacyjnym Namiocie Servier. Odwiedzający będą mogli nie tylko zapoznać się z materiałami edukacyjnymi, ale także wziąć udział w aktywnościach sportowych –wydolnościowych na trampolinie i rowerze treningowym. Wszyscy chętni dostaną możliwość sprawdzenia swojej wiedzy na temat chorób układu krążenia i kampanii „Servier dla Serca” w Kole Fortuny, specjalnie zorganizowanej zabawie edukacyjnej z nagrodami.

19 września kampania „Servier dla Serca”, pod hasłem „15 Serdecznych lat” zawita do Warszawy. Akcja swoim zasięgiem obejmie również: Dąbrowę Górniczą (23 września) Katowice (24 września), Kraków (24 września), Łódź (24 września), Gdańsk (25 września), Białystok (26 września), Bydgoszcz (1 października), Wrocław (3 października), Rzeszów (5 października) i Lublin (6 października).

Kampania wspierana jest przez towarzystwa naukowe w Polsce, m.in. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polskie Towarzystwo Nadciśnienia Tętniczego, Polskie Towarzystwo Lekarskie oraz Polskie Forum Profilaktyki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.