Ludzie skargi piszą, NFZ je rozpartuje

PO GODZINACH

Autor: NFZ/ rynekaptek.pl   06-11-2014, 10:42

Ludzie skargi piszą, NFZ je rozpartuje

W Narodowym Funduszu Zdrowia rozpatrywane są skargi i wnioski dotyczące naruszenia praw pacjentów w zakresie udzielania świadczeń przez podmioty posiadające umowy z NFZ, a także przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez pracowników Funduszu.

W III kwartale 2014 r. rozpatrzono 1 214 skarg. Najwięcej - 56,8 proc. - dotyczyło braku dostępności do świadczeń, a 23,7 proc. - jakości udzielanych świadczeń.

Najczęściej pojawiał się zarzut pobierania opłat za świadczenia, odmowy udzielenia świadczenia, długi czas oczekiwania na realizację oraz nieprzestrzeganie harmonogramu pracy przez lekarzy.

Pacjenci poskarżyli się także na działalność NFZ, w tym na zachowanie pracowników Funduszu, długi czas oczekiwania na uzyskanie danych do Zintegrowanego Konta Pacjenta oraz skierowań na leczenie uzdrowiskowe.

Więcej: http://www.nfz.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH