NIA: praca dla specjalisty ds. komunikacji

PO GODZINACH

Autor: NIA/ rynekaptek.pl   28-05-2019, 11:04

NIA: praca dla specjalisty ds. komunikacji Izba poszukuje specjalisty ds. komunikacji (fot. archiwum)

Naczelna Izba Aptekarska poszukuje specjalisty ds. komunikacji. Miejscem pełnienia funkcji jest Warszawa.

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- opracowywanie pakietów informacyjnych i audiowizualnych dla mediów
- organizację cyklicznych spotkań z przedstawicielami mediów
- wsparcie w przygotowywaniu wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
- aktywny udział w tworzeniu planów komunikacji
- wsparcie przy tworzeniu kampanii edukacyjnych
- tworzenie materiałów promocyjnych (raporty, ulotki, infografiki, broszury itp.)
- koordynację działań w zakresie komunikacji wewnętrznej
- przygotowywanie serwisu fotograficznego (sesje zdjęciowe, konferencje, wydarzenia itp.)
- bieżącą obsługę mediów społecznościowych
- zarządzanie zawartością strony www
- monitoring mediów.

Aplikacje można wysyłać do 6 czerwca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH