Podświadomie, bez oczywistej reklamy

PO GODZINACH

Autor: 24pr.pl/ rynekaptek.pl   21-03-2016, 14:21

Podświadomie, bez oczywistej reklamy Aflofarm rozpoczyna akcję lokowania produktu

Obecnie sposoby na promocję preparatów nie ograniczają się tylko do reklamy. Producenci leków OTC i suplementów weszli w sponsoring programów telewizyjnych, w których występuje tzw. lokowanie produktów.

Niedawno tym torem poszedł Aflofarm, sponsorując jeden z programów typu "talent show". W trakcie emisji odcinków programu lokowane będą różne marki preparatów - informuje agencja 24pr.pl.

Działania Aflofarmu opierają się na lokowaniu produktów oraz emisji billboardów sponsorskich.

W poprzedniej edycji tego programu, sponsorem była m.in. firma Polski Lek SA.

Lokowanie produkt to jedno z narzędzi marketingowych, polegają na nawiązywaniu do produktu w środku przekazu w taki sposób, żeby przemawiał on do podświadomości odbiorcy i zachęcał go do używania, bez przekazywania oczywistej i otwartej reklamy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH