Weź niepierdol: trochę uszczypliwości wobec reklam, które ogłupiają

PO GODZINACH

Autor: onet/ rynekaptek.pl   21-03-2016, 13:35

Weź niepierdol: trochę uszczypliwości wobec reklam, które ogłupiają

"Weź niepierdol" to parodia reklamy leku. Została wybrana Video Roku 2015. Zwycięski materiał miał 5 milionów odsłon.

Video prezentowaliśmy na portalu

- To nie jest jakaś promocja nieczułości czy znieczulicy i ignorancji dla emocji. Wręcz przeciwnie. (...) Ten film został stworzony po to, żeby przestać sapać, przestać skwierczeć, tylko zostało to powiedziane bardziej dosadnie, z humorem, z żartem. Przecież oglądamy telewizję, widzimy te reklamy: są tabletki na wszystko.Właśnie, to też trochę uszczypliwość wobec reklam, które ogłupiają - opowiada autorka filmiku, Magdalena Mikołajczyk.

Dodaje: - Dostałam kilka propozycji, by stworzyć taki produkt. Nie zdecydowałam się na to nigdy. Dlatego, że nie ma lekarstwa na wszystko. Nie ma lekarstwa na niskie poczucie własnej wartości. Na brak optymizmu czy pozytywnego myślenia. Jeżeli ktokolwiek kiedyś będzie chciał wam sprzedać lek na to, to nie uwierzcie.

Konkurs na najlepszy blog i video 2015 roku zorganizowała Grupa Onet.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH