60 lat doświadczeń w komercjalizacji rynku farmaceutycznego

POLITYKA LEKOWA

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Ewopharma AG Sp.z o.o.   07-05-2019, 14:33

60 lat doświadczeń w komercjalizacji rynku farmaceutycznego

Udany debiut rynkowy produktu farmaceutycznego może zapewnić partner wyspecjalizowany w dystrybucji oraz znający specyfikę danego rynku - taki jak firma Ewopharma, która obchodzi w tym roku 60-lecie swojego istnienia.

Ewopharma to jeden z wiodących partnerów dystrybucyjnych europejskich firm farmaceutycznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Szwajcarii. W tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia swojej działalności. Z tej okazji Ewopharma zdecydowała się zmodyfikować swoją identyfikację wizualną, w celu odmłodzenia wizerunku firmy, podkreślenia jej długoletniej historii, szwajcarskiego rodowodu oraz nowoczesnej strategii współpracy z partnerami biznesowymi. Wprowadzone zmiany są odpowiedzią na współczesne oczekiwania rynku. Pojawieniu się nowej identyfikacji towarzyszy szereg innych zmian zmierzających do wzmocnienia postrzegania firmy jako pewnego i godnego zaufania partnera.

Ewopharma została założona w 1959 roku. Od początku swojego istnienia wspiera partnerów w zakresie marketingu medycznego oraz zarządzania markami w segmencie zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej i Szwajcarii. Koncentruje się na skutecznym dotarciu do pacjentów oraz możliwie najszerszej grupy konsumentów. Jest zaangażowana we wszystkie etapy tych aktywności, od zapewnienia dostępu do rynku po pełną komercjalizację projektu. Przez lata zgromadziła cenny know-how, bogate doświadczenie oraz wypracowała model współpracy z klientami, który zapewnia sukces kooperacji i korzyści dla każdej ze stron.

Cele i wartości firmy Ewopharma znalazły odzwierciedlenie w zmianach na poziomie wizerunkowym, które objęły między innymi modyfikację logotypu. Jego najnowsza wersja opiera się na trzech kluczowych elementach. Pierwszym jest wpisanie nazwy ewopharma w okrąg, który symbolizuje dążenie do perfekcji poprzez ciągłą zmianę i doskonalenie swoich umiejętności. Drugi element to hasło "since 1959" ("od 1959 roku"), które podkreśla długą historię firmy oraz wiedzę i doświadczenie, jakie gwarantuje swoim partnerom. Całość zamyka znak szwajcarskiego krzyża, który w bezpośredni sposób nawiązuje do szwajcarskiego rodowodu marki.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH