GIF nakazuje wycofanie reklamy leku

POLITYKA LEKOWA

Autor: GIF/rynekaptek.pl   08-02-2011, 09:38

Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazuje spółce Sevier zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Prestarium.

Reklama została skierowana do osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi w formie wizualnej.

Zdaniem GIF producent ograniczył się do przedstawienia informacji zawężonych w stosunku do odpowiednich rozdziałów ChPL, nie przedstawiając w pełni informacji o działaniach niepożądanych  lub zawierające specjalne ostrzeżenia i środki ostrożności dotyczące stosowania produktu leczniczego.

Więcej: http://www.gif.gov.pl/rep/gif/pdf-y/REK/REK_2011-02-07-02.pdf
Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH