Co 10 konsultant zrezygnował z pracy

PRAWO

Autor: polskatimes.pl/ rynekaptek.pl   24-12-2014, 12:16

W regionach prawie co 10 konsultant odszedł z pracy. W sumie około 90 osób. Ich decyzje związane są z obowiązkiem składania oświadczeń o uzyskiwanych dochodach od firm medycznych i farmaceutycznych.

Wszyscy konsultanci oraz kandydaci na konsultantów są zobowiązani składać oświadczenia, ujawniając informacje o faktach, które mogłyby skutkować ewentualnymi konfliktami interesów między pracą konsultanta a inną działalnością, którą prowadzą. Konsultanci krajowi składają je ministrowi zdrowia, a konsultanci wojewódzcy – wojewodom.

Swoje stanowiska pracy opuściło jak dotąd 87 konsultantów wojewódzkich i 3 konsultantów krajowych – w uzasadnieniu napisali, że powodem odejścia nie jest obowiązek składania oświadczeń, a liczne obowiązki zawodowe – informuje Polska The Times.

Liczba rezygnacji może się zwiększyć, bo wymagane oświadczenia o współpracy z koncernami farmaceutyczno-medycznymi do resortu zdrowia wysłało jak dotąd 77 z 92 konsultantów krajowych, natomiast oświadczenia o korzyściach majątkowych przyjętych od firm złożyło jedynie 41 konsultantów.

Więcej: http://www.polskatimes.pl/

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.