NSA: program lojalnościowy 60+ jest reklamą

PRAWO

Autor: ŁS/rynekaptek.pl   24-03-2015, 12:56

NSA: program lojalnościowy 60+ jest reklamą Naczelny Sąd Administracyjny uznał program lojalnościowy 60+ za reklamę

Naczelny Sąd Administracyjny podzielił ocenę Inspektoratu Farmaceutycznego, że Program 60+, jako program lojalnościowy, jest jedną z form reklamy.

- Program ten poprzez zachętę do kupna produktów we wskazanych poprzez internet aptekach, ma na celu zwiększenie obrotów uczestniczących w nim aptek, ma przy tym również walor informacyjny. Informacja o aptece poprzez jej udział w programie lojalnościowym jest jednocześnie zachętą do skorzystania z jej usług – czytamy w treści wyroku.

Wojewódzki inspektor nakazał spółce farmaceutycznej zaprzestania prowadzenia reklamy działalności jej ogólnodostępnej apteki, polegającej na udziale w programie lojalnościowym 60+ i nałożył na nią karę pieniężną, w wysokości 5000 zł. 

Źródło: II GSK 54/14 - Wyrok NSA

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH