Prezes NRA o udziale wiceprezesa w reklamie wyrobów medycznych

PRAWO

Autor: Dziennik/rynekaptek.pl   15-03-2017, 13:46

Prezes NRA o udziale wiceprezesa w reklamie wyrobów medycznych Prezes Naczelnej Rady Aptekarskiej - Elżbieta Piotrowska-Rutkowska

Prezes Naczelnej Rady Aptekarskiej Elżbieta Piotrowska-Rutkowska, odnosząc się do sprawy reklamy wyrobów medycznych, w której wystąpił wiceprezes NRA Marek Tomków tłumaczy w rozmowie z DGP: "Mamy do czynienia z niefortunnością. Nie autoryzowaliśmy tego materiału".

Sprawa dotyczy wiceprezesa Naczelnej Izby Aptekarskiej Marka Tomkowa, który ubrany w biały fartuch z logiem producenta plastrów i opatrunków występuje w filmie.

Prezes Piotrowska-Rutkowska przyznała, że takie lokowanie produktu to zapewne niedopatrzenie osób, które tworzyły filmik, a nazwę producenta powinno się zamazać. Podkreśla też, że Tomków nie powinien wystąpić w takim fartuchu, w jakim wystąpił w tym filmie. Wystarczyłby zwyczajny biały.

Dodaje jednak, że w jej ocenie mówienie w tym wypadku o reklamie to przesada. Jak podkreśla Piotrowska-Rutkowska, w tym wypadku mamy do czynienia ze zwykłą pomyłką, niefortunnością. Zaznacza też, że NRA nie autoryzowała tego materiału. Gdyby otrzymała go do autoryzacji, na pewno zwróconoby uwagę na wspomnianą kwestię.

I wyjaśnia dalej, że faktycznie wiceprezes Tomków powinien zdjąć ten fartuch. Nie jest jednak, w ocenie prezes NRA, marketingowcem i widocznie dlatego nie zwrócił na to uwagi.

W rozmowie z Dziennikiem Gazeta Prawna prezes Piotrowska-Rutkowska podkreśliła też, że bez względu na to, kto prowadzi promocję, ona osobiści jest absolutnie przeciwna reklamom, a nawet lokowaniu produktu. Bo to właśnie reklamy sprawiają, że pacjenci spożywają więcej leków.

Więcej: zdrowie.dziennik.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH