Reklama – czym podpadają aptekarze

PRAWO

Autor: pulsbiznesu.pl/rynekaptek.pl   04-11-2014, 12:05

Zakaz reklamy aptek, interpretowany przez inspektoraty farmaceutyczne i sądy bardzo szeroko, doprowadził do kuriozalnych wyroków – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

„PB” opisuje przypadek jednego z farmaceutów, który został ukarany za to, że obniżył cenę leku nierefundowanego i poinformował o tym pacjenta. Inna apteka, działająca niedaleko granicy z Litwą, naruszyła przepisy wywieszając informację, o tym, że w tej placówce mówi się także w języku litewskim. Okazało się, że naukowy program dotyczący opieki farmaceutycznej, to również reklama placówki biorącej w niej udział. Tak samo nielegalny jest udział w programie karty dużej rodziny, organizowanym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

Gazeta pisze, że zakaz reklamy, który choć wylobbowany przez Naczelną Radę Aptekarską – uderzył rykoszetem w apteki, których tylko w 2014 roku zamknęło się blisko 200. 

Więcej: pulsbiznesu.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH