
Mnogość reklam często zawiera w sobie fałszywe przekazy. Nakłania do kupowania rzeczy, które są nam zbędne, wzbudza w nas poczucie choroby - powiedziała Elżbieta Piotrowska - Rutkowska, prezes NRA.
W ocenie prezes Naczelnej Rady Aptekarskiej, Polska jest jednym z krajów, gdzie zażywa się najwięcej substancji - w teorii leczniczych - sprzedawanych poza aptekami.
- Trzeba uświadamiać społeczeństwo, że suplementy diety to nie leki, to żywność. Ich rola nie polega na leczeniu tylko uzupełnianiu niedoborów - tłumaczyła prezes na antenie Radia Szczecin.
Podkreśliła, że mnogość reklam często zawiera w sobie fałszywe przekazy. Nakłania do kupowania rzeczy, które są nam zbędne, wzbudza w nas poczucie choroby. Poprzez reklamy często diagnozujemy się błędnie, czyli nadużywamy suplementów.
Zdaniem prezes Piotrowskiej - Rutkowskiej warto posłuchać farmaceuty, który w aptece może podpowiedzieć, czy dany suplement diety nam pomoże i czy nie zaszkodzi.
Więcej: http://radioszczecin.pl/
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych