Jakie informacje po zeskanowaniu leku wysyła PLMVS?

Z URZĘDU

Autor: OIA w Warszawie/rynekaptek.pl   21-09-2020, 09:22

Jakie informacje po zeskanowaniu leku wysyła PLMVS? Izba ws. funkcjonowania systemu PLMVS (Fot. Pixabay)

W zależności od poprawności danych znajdujących się na opakowaniu oraz działania skanera system PLMVS wysyła zwrotnie komunikat lub alert. Czym się różni komunikat od alertu? - wyjaśnia OIA w Warszawie.

System PLMVS pokazuje aktualny status serializowanego produktu leczniczego podczas jego weryfikacji. Jakie są statusy leków można sprawdzić tu: Statusy leków.

W zależności od poprawności danych znajdujących się na opakowaniu oraz działania skanera system PLMVS wysyła zwrotnie komunikat lub alert. Czym się różni komunikat od alertu? Komunikat dotyczy informacji o treści administracyjnej, czyli podania błędnego hasła, zablokowania konta lub braku certyfikatu dostępowego.

Alert to informacja, że zeskanowane skanerem dane nie są zgodne z tymi znajdującymi się w PLMVS. Powodów może być kilka, błąd w odczycie danych, zamiana wielkich liter na małe, zła data ważności lub brak danej serii lub pojedynczego opakowania w systemie PLMVS. Każdy alert posiada indywidualne ALERT ID, na podstawie którego można zidentyfikować konkretną paczkę produktu. Zgłaszając alert na portalu Fundacji KOWAL oprócz danych znajdujących się na opakowaniu należy podać właśnie to ALERT ID.

Więcej: oia.waw.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH