Resort zdrowia powołał Zespół Zarządzania Kryzysowego

Z URZĘDU

Autor: Dziennik Ustaw/rynekaptek.pl   11-05-2017, 15:57

Resort zdrowia powołał Zespół Zarządzania Kryzysowego MZ w sprawie powołania Zespołu Zarządzania Kryzysowego

Minister Zdrowia zarządzeniem z dnia 10 maja 2017 r. powołał Zespół Zarządzania Kryzysowego. Przewodniczącym Zespołu ma być sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia.

Zgodnie z ww. zarządzeniem, przewodniczący będzie nadzorował prace komórki organizacyjnej MZ właściwej w zakresie zarządzania kryzysowego.

Wiceprzewodniczącym - dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Zdrowia właściwej w zakresie zarządzania kryzysowego, natomiast członkami zespołu dyrektor generalny Ministerstwa Zdrowia oraz dyrektorzy departamentów MZ.

Zadaniem Zespołu jest dokonywanie okresowej oceny zagrożeń na potrzeby sporządzenia raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego, opiniowanie projektu planu zarządzania kryzysowego ministra właściwego do spraw zdrowia, opiniowanie wykazu obiektów, instalacji i urządzeń wchodzących w skład infrastruktury krytycznej w ramach właściwości ministra właściwego do spraw zdrowia oraz wypracowywanie wniosków i propozycji dotyczących zapobiegania i przeciwdziałania zagrożeniom.

Więcej: http://dziennikmz.mz.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH