Apel mediów: nowy podatek to haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: LJX/ rynekaptek.pl   10-02-2021, 08:10

Apel mediów: nowy podatek to haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę Wydawcy wielu mediów wystosowali list otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych (fot. screen)

Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką”, wprowadzaną pod pretekstem Covid-19.

Jako media działające od wielu lat w Polsce nie uchylamy się od ciążących na nas obowiązków i społecznej odpowiedzialności. Co roku płacimy do budżetu Państwa rosnącą liczbę podatków, danin i opłat (CIT, VAT, opłaty emisyjne, organizacje zarządzające prawami autorskimi, koncesje, częstotliwości, decyzje rezerwacyjne, opłata VOD itd.). Własną działalnością charytatywną wspieramy też najsłabsze grupy naszego społeczeństwa. Wspieramy Polaków, jak i rząd w walce z epidemią, zarówno informacyjnie, jak i przeznaczając na ten cel zasoby warte setki milionów złotych.

Zdecydowanie sprzeciwiamy się więc używaniu epidemii, jako pretekstu do wprowadzenia kolejnego, nowego, wyjątkowo dotkliwego obciążenia mediów. Obciążenia trwałego, które przetrwa epidemię Covid-19".

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

POLECAMY W PORTALACH