
Przez siedem pierwszych miesięcy br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o 2,1 procenta. Największą dynamikę wydatków miał w tym okresie Natur Produkt Zdrovit.
Od stycznia do lipca br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów (bez internetu) wyniosły 17,7 mld zł. Było to 2,1 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl przygotowanego na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Niezmiennie największym reklamodawcą jest firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Ta pabianicka spółka wydała w mediach tradycyjnych na promocję swoich marek 1,18 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż rok temu.
Z czołówki 10 największych reklamodawców tradycyjnych mediów, Natur Produkt Zdrovit miał najwyższą dynamikę wydatków - zwiększył je o 46,2 proc., do 214,8 mln zł.
Tym samym w Top 10 największych reklamodawców znalazły się dwie firmy z sektora farmaceutycznego.
Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych