Dwie firmy "z farmacji" w Top 10 największych reklamodawców

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   24-08-2017, 12:33

Dwie firmy "z farmacji" w Top 10 największych reklamodawców Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022

Przez siedem pierwszych miesięcy br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o 2,1 procenta. Największą dynamikę wydatków miał w tym okresie Natur Produkt Zdrovit.

Od stycznia do lipca br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów (bez internetu) wyniosły 17,7 mld zł. Było to 2,1 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl przygotowanego na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Niezmiennie największym reklamodawcą jest firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Ta pabianicka spółka wydała w mediach tradycyjnych na promocję swoich marek 1,18 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż rok temu.

Z czołówki 10 największych reklamodawców tradycyjnych mediów, Natur Produkt Zdrovit miał najwyższą dynamikę wydatków - zwiększył je o 46,2 proc., do 214,8 mln zł.

Tym samym w Top 10 największych reklamodawców znalazły się dwie firmy z sektora farmaceutycznego.

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH