
Resort zdrowia rozpoczął działania na rzecz zwiększenia prokreacji. Jest wśród nich m.in. edukacja poprzez portal podpowiadający, jak wyznaczyć dni płodne. Wybrano też firmę, która przygotuje kampanię sprzyjającą płodności. Wszystko za 2,7 mln zł.
Na przygotowanie kampanii edukacyjno-społecznej sprzyjającej płodności resort zdrowia przeznaczył 2,7 mln zł - informuje Gazeta Prawna.
Ministerstwo zaplanowało w sumie 10 działań, które mają wprowadzić "modę na dziecko", wyedukować Polaków, pokazując, czego trzeba się wystrzegać, żeby nie doprowadzić do niepłodności, a także pomóc tym parom, które już podjęły starania o dziecko.
Obecnie ogłoszono konkurs na portal, który wskaże dni płodne. Na portalu znajdą się informacje, co zrobić, żeby zajść w ciążę. A więc m.in. kalendarz opisujący poszczególne dni cyklu z możliwością interpretacji wprowadzonych przez kobietę danych. Narzędzie wyznaczy dni płodne, doradzi, jak się odżywiać oraz poinformuje na temat ciekawostek z zakresu zdrowia prokreacyjnego. Koszt całości to 750 tys. zł.
Będą też spoty w radiu i telewizji a także edukacja za pośrednictwem portali społecznościowych i YouTube.
Oprócz tego planowane są kampanie informacyjne - plakaty w komunikacji miejskiej, m.in. o chorobach przenoszonych drogą płciową ze szczególnym naciskiem na kiłę. Dodatkowo powstanie platforma e-learningowa dla pracowników medycznych, a resort będzie płacił również za warsztaty i konferencje tematyczne.
Więcej: http://serwisy.gazetaprawna.pl/
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych