Kiedy osobista rozmowa nie jest możliwa....

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: zachod.pl/ rynekaptek.pl   27-05-2020, 08:23

Kiedy osobista rozmowa nie jest możliwa.... Aby skorzystać z bezpłatnej porady farmaceuty wystarczy zadzwonić w podanych godzinach pod numer telefonu: 884 909 823 (fot. archiwum)

Pacjenci mogą dzwonić na infolinię, która powstała z inicjatywy Lubuskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej. Jeżeli pacjent ma wątpliwości co do zażywanych leków albo zastanawia się, jak zrealizować e-receptę, dwa razy w tygodniu może skorzystać ze specjalnej infolinii.

- Najczęściej pacjenci mają swoich zaufanych farmaceutów i swoje apteki, do których chodzą. Stamtąd czerpią informacje i porady. Ale teraz mamy zmienione warunki, które nie sprzyjają nawiązaniu osobistej rozmowy. Dlatego powstał pomysł, by pacjent mógł dłużej porozmawiać z farmaceutą - wyjaśnia w rozmowie z Radiem Zachód prezes Lubuskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej, Daria Wielogórska – Rutka.

Z czym może zadzwonić pacjent? - Jeżeli ma jakieś problemy z zażywaniem leków, martwi się, jak zrealizować e-receptę - dodaje szefowa Lubuskiej ORA.

- Chcemy też zobaczyć czy to będzie przydatne narzędzie dla pacjentów. To będzie dyżur telefoniczny, na razie dwa razy w tygodniu. We wtorki i czwartki, rano od 10.00 do 12.00 i w godzinach wieczornych w godzinach 18.00-20.00.

W tych godzinach farmaceuci oczekują na telefony pacjentów i odpowiedzą na wątpliwości pacjentów.

Aby skorzystać z bezpłatnej porady farmaceuty wystarczy zadzwonić w podanych godzinach pod numer telefonu: 884 909 823.

Więcej: www.zachod.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH