Klienci rzadziej chodzą do aptek, ale kupują więcej i za więcej

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: PEX PharmaSequence   06-05-2021, 07:04

Klienci rzadziej chodzą do aptek, ale kupują więcej i za więcej Sprzedaż w aptekach większa w tylko niektórych kategoriach produktowych Fot. ShutterStock Data dodania: 20 grudnia 2022

Poluzowanie obostrzeń, wiosna na pewno przyczynią się do wzrostu sprzedaży wszelkich produktów z kategorii "Beauty" - ocenia dr Jarosław Frąckowiak.

- Panika zakupowa w 2020 zaciemnia porównanie ale przekaz jest jasny. Potrzebujemy odporności, spokoju, wypoczętych oczu i zadbania o urodę. Sezonu przeziębień i alergicznego niemal brak. Czy przyszedł czas na produkty life-style?- zastanawia się szef firmy analitycznej PEX PharmaSequence.

Poluzowanie obostrzeń, wiosna na pewno przyczynią się do wzrostu sprzedaży wszelkich produktów z kategorii „Beauty”. Każda kategoria, która „powiąże się” w percepcji pacjentów/konsumentów z rehabilitacją pocovidową lub zwiększeniem odporności przed wirusem nadal ma szansę na powodzenie.

Klienci rzadziej chodzą do aptek, ale kupują więcej i za więcej. Rośnie inflacja.

Wrażliwość cenowa konsumentów nie jest tak duża jak kiedyś – za to wrażliwość na nowe (nowe SKU czy line extensions) pewnie będzie większa niż kiedyś. Niby ta sama rzeczywistość co kiedyś. Ale już nie ta sama.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

POLECAMY W PORTALACH