LOIA: jak zgłosić personel apteki do programu szczepień?

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: LOIA/ rynekaptek.pl   16-12-2020, 14:21

LOIA: jak zgłosić personel apteki do programu szczepień? Jako personel aptek otrzymaliśmy możliwość zaszczepienia się p/Covid –19. Niestety czasu na decyzję i zgłoszenie nie mamy zbyt wiele - zauważa Izba (fot. Pixabay)

Lubuska Okręgowa Izba Aptekarska podpowiada personelowi aptek, jak zgłosić się na szczepienie przeciwko COVID-19. Zgłoszenia należy wysyłać do odpowiednich szpitali węzłowych, a nie do biura Izby. Termin wysyłania zgłoszeń - 20 grudnia.

Jako personel aptek otrzymaliśmy możliwość zaszczepienia się p/Covid –19. Niestety czasu na decyzję i zgłoszenie nie mamy zbyt wiele - zauważa Izba.

Do 20 grudnia br. szpitale węzłowe będą zbierać dane personelu medycznego i niemedycznego, który zostanie zaszczepiony w konkretnym szpitalu węzłowym.

 

Jak zgłosić personel medyczny i niemedyczny (wszystkie osoby pracujące w aptece) do programu szczepień? Izba podpowiada:

1) Znaleźć szpital węzłowy na liście przesłanej przez NFZ, w którym chcielibyście Państwo się zaszczepić.
2) Wypełnić tabelkę zawierającą dane personelu – szczególnie ważny jest PESEL (osobna rubryka dla personelu medycznego i niemedycznego).
3) Wypełnić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
4) Wypełnione dokumenty przesłać mailowo do wybranego szpitala (adres e-mail podany w tabelce).

Izba prosi o niewysyłanie zgłoszeń do biura Izby, tylko bezpośrednio do odpowiednich szpitali węzłowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH