
Sieć drogerii Rossmann ma obecnie najwięcej placówek w Niemczech - jest ich 2196. Na drugiej pozycji jest sieć dm z 1997 placówkami. Trzecie miejsce zajmuje Müller z 566 drogeriami. Budnikowsky zajął czwarte miejsce z 192 oddziałami - wynika z danych statista.com.
Jak podaje serwis analizujący dane statystyczne, drogerie były najczęściej wybieranym miejscem zakupów przez konsumentów jeśli chodzi o kosmetyki i produkty do pielęgnacji ciała.
Niemiecki rynek drogeryjny jest zdominowany przez te cztery firmy.
Rossmann sięga swoimi korzeniami do Hanoweru. dm-drogerie markt lub po prostu dm i Müller są często spotykane na południu Niemiec, chociaż obie spółki mają sklepy również w innych regionach Niemiec.
Budnikowsky, znany jako Budni, powstał w Hamburgu.
Dane o przychodach znajdują odzwierciedlenie w rankingach popularności niemieckich drogerii wśród klientów, którzy kupili tam produkty w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.
dm i Rossmann notują największą liczbę klientów.
Od 2018 roku dm ma najwyższe przychody spośród wielkiej czwórki.
Więcej: www.statista.com
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych