NFZ o zmianach w ewidencji personelu apteki

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: MOW NFZ, ms/rynekaptek.pl   14-10-2014, 12:02

NFZ o zmianach w ewidencji personelu apteki Uwaga na zmiany w personelu apteki (foto: infoDENT24.pl)

Małopolski OW NFZ przypomina, że podmiot prowadzący aptekę jest zobowiązany do poinformowania w formie pisemnej (listownie lub elektronicznej) oddziału wojewódzkiego Funduszu o każdej zmianie ewidencji osób zatrudnionych w aptece.

Należy pamiętać o tym, że każde zgłoszenie zmian w ewidencji personelu fachowego w aptece (także w punkcie aptecznym), przekazane w formie pisemnej, powinno być opatrzone podpisem podmiotu (właściciela, a nie kierownika) prowadzącego aptekę (punkt apteczny).

Co prawda kierownik może podpisać pisemną informację o zmianach w ewidencji personelu w imieniu właściciela, ale jedynie po otrzymaniu pisemnego upoważnienia od podmiotu prowadzącego aptekę (punkt apteczny) do wykonania tej czynności. Ważne, aby upoważnienie to trafiło zawczasu i to w oryginale do Wydziału Gospodarki Lekami OW NFZ.

W zgłoszeniu powinny widnieć: dane osobowe pracownika (imię i nazwisko); data zatrudnienia (zakończenia) zatrudnienia; nr zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu farmaceuty lub nr dyplomu - w przypadku technika farmacji.

Obowiązki te wynikają z art. 45 ust. 6 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U.2011.122.696 z późn. zm.).

Więcej: www.nfz-krakow.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH