
Nowe logo zawiera podwójną spiralę nawiązującą do DNA. Tym samy zastępuje poprzednie logo, którego osią była tabletka. Symbolizuje przejście koncernu od sprzedaży leków do nauki.
Dotychczas stosowane logo weszło do użytku w 1948 roku. Nowy znak ma być symbolem zmiany, jaka zaszła na przestrzeni lat.
"Po 171 latach wkraczamy w nową erę. To czas niezwykłego skupienia się na nauce i poświęcenia dla pacjentów. Pfizer nie zajmuje się już tylko leczeniem chorób. Leczymy je, ale też im zapobiegamy. Nadszedł czas, aby odnowić naszą tożsamość, aby odzwierciedlić aktualną rzeczywistość wraz z przełomowymi dokonaniami naukowymi - skomentował dyrektor generalny Pfizer, Albert Bourla.
Koncern farmaceutyczny z siedzibą w Nowym Jorku został założony w 1849 roku przez Amerykanów niemieckiego pochodzenia, Charlesa Pfizera i Charlesa Erhardta jako Charles Pfizer and Company. W Polsce jest obecny od 60 lat.
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych