
Pharmena S.A., notowana na NewConnect spółka za trzy kwartały 2017 roku osiągnęła 9,8 mln zł jednostkowych przychodów ze sprzedaży, przy zysku EBITDA i netto na poziomach odpowiednio 645 tys. zł i 64 tys. zł - informuje spółka w komunikacie.
Wynik netto za trzy kwartały 2017 r. ukształtował się na poziomie 64 tys. zł wobec 1 198 tys. zł
w analogicznym okresie poprzedniego roku. Jak wskazuje spółka, powodem spadku przychodów, a w konsekwencji wyników, jest wzrost udziału aptecznych marek konkurencyjnych w kategorii produktów przeciw wypadaniu włosów, w której to kategorii spółka jest obecna produktowo.
- Wzrost konkurencji na rynku dermokosmetyków wyraźnie obciążył wyniki za trzy kwartały tego roku. Pracujemy intensywnie nad nową strategią sprzedaży. Cześć prac została już wdrożona - mówi Konrad Palka, prezes zarządu Pharmena S.A., dodając, że firma liczy na sprzedaż produktów na rynku azjatyckim, która ma ruszyć w przyszłym tygodniu.
W raportowanym okresie Pharmena skupiała się na działaniach marketingowych, które mają prowadzić do zwiększenia przychodów ze sprzedaży. Działania marketingowe mają na celu również poszerzenie dostępności nowo wprowadzonych produktów w kategorii skin care.
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych