Projekt w Sejmie: 5 kwietnia sprawozdanie

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: LJX/ rynekaptek.pl   27-03-2017, 13:14

Projekt w Sejmie: 5 kwietnia sprawozdanie Projekt będzie dalej procedowany w Sejmie

W porządku dziennym 39. posiedzenia Sejmu RP w dniach 5-7 kwietnia może znaleźć się sprawozdanie Komisji Nadzwyczajnej o poselskim projekcie nowelizacji ustawy Prawo farmaceutyczne (druki nr 1126). Posłem sprawozdawcą jest Michał Cieślak.

Jak wynika z sejmowej strony internetowej, porządek dzienny posiedzenia planowany na 5 kwietnia może być uzupełniony o sprawozdanie dotyczące zmian dokonanych podczas ostatniego posiedzenia Komisji.

23 marca br. posłowie pracujący nad poselskim projektem przyjęli poprawkę, która nie ogranicza prowadzenia aptek tylko przez farmaceutów. Bez zmian pozostają zapisy dotyczące kryteriów demograficzno-geograficznych.

Posłowie komisji poparli rozwiązanie, by zezwolenie na prowadzenie apteki nie wygasało w przypadku śmierci osoby fizycznej, jeżeli chociażby jeden z jej spadkobierców spełnia określone wymagania. Wprowadzono poprawkę, by zezwolenie to nie wygasało w okresie 24 miesięcy.

Spadkobiercy mają być obowiązani w terminie trzech miesięcy złożyć wniosek do wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego o dokonanie zmiany w zezwoleniu w zakresie określenia podmiotu posiadającego zezwolenie i wskazać spadkobierców. W przypadku, gdy spadkobierca nie wystąpi o dokonanie zmiany w zezwoleniu, wygaśnie ono z dniem następującym po ostatnim dniu terminu na złożenie wniosku.

Teraz projekt trafi do drugiego czytania na posiedzeniu Sejmu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH