Reklama w lutym 2017: całe podium dla farmacji

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: publisrelations.pl/ rynekaptek.pl   06-03-2017, 12:07

Reklama w lutym 2017: całe podium dla farmacji W lutym tego roku koncern Aflofarm wydał na reklamę prawie 173 mln złotych

W lutym 2017 liderem wydatków reklamowych w telewizji był koncern produkujący leki bez recepty i suplementy diety Aflofarm - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

W lutym tego roku koncern Aflofarm wydał na reklamę prawie 173 mln złotych. Stanowi to wzrost o ponad 60 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku.

Kolejne miejsce należy do koncernu US Pharmacia INC. Producent leków bez recepty wydał na reklamę w telewizji ponad 67 mln złotych w lutym 2017 (48,7 mln zł w lutym 2016).

Ponad 50 mln zł wydała na promowanie w telewizji Polpharma, o 5 mln zł więcej niż rok wcześniej.

Na szóstej pozycji uplasował się koncern GSK z wydatkami na poziomie 38 mln zł - porównywalnie do wydatków ubiegłorocznych.

Na 11 miejscu pod względem wysokości wydatków na reklamę w telewizji znalazła się firma Teva Pharmaceuticals, wzrost wydatków na reklamę TV z 18 do 25,7 mln zł (luty 2016 vs luty 2017).

Reklamodawcy najwięcej wydali w lutym w Polsacie – o ponad 40 mln zł więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. O ponad 81 mln zł mniej wydano w TVN-ie.

Poniżej stu mln złotych reklamodawcy wydali w telewizji publicznej. W TVP 1 w lutym 2017 zanotowano wpływ z reklam niższy o ponad 28 mln zł, w TVP 2 – o nieco ponad 3 mln zł (w porównaniu do lutego 2016).

Więcej: http://publicrelations.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH