
Ogólnopolska kampania profilaktyczno-edukacyjna organizowana przez firmę Servier Polska otrzymała prestiżowe wyróżnienie w konkursie Prix Galien w kategorii "Innowacyjna kampania zdrowotna".
Jury doceniło edukacyjną wartość kampanii "Servier dla Serca" oraz sukcesywne zwiększanie świadomości zdrowotnej społeczeństwa w zakresie czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego oraz wynikających z nich zagrożeń, a także badania profilaktyczne i promocję zdrowego stylu życia.
Kategoria "Innowacyjna kampania zdrowotna" była nową kategorią poświęconą kampaniom edukacyjnym, społecznym oraz pacjenckim, których innowacyjność ma przełomowy wpływ na diagnostykę, leczenie czy zapobieganie chorobom u ludzi, a także wpływa na zmianę stylu życia,
"Servier dla Serca" jest profilaktyczno-edukacyjną kampanią organizowaną przez firmę Servier Polska od 2003 roku. W ramach kampanii każdego roku w trasę po Polsce wyrusza Mobilna Poradnia Kardiologiczna oferując bezpłatne badania oraz konsultacje lekarskie, z których skorzystało już blisko 41 tysięcy pacjentów.
Przez ostatnie 14 lat Poradnia odwiedziła ponad 70 miast, wiele z nich kilkukrotnie, pokonując ponad 70 tysięcy km. Kampania Servier dla Serca zawsze towarzyszy centralnym obchodom Światowego Dnia Serca, zachęcając Polaków do tego, by o swoje serce zadbali jak najwcześniej.
Nagroda Prix Galien przyznawana jest jako dowód uznania dla innowacyjnych rozwiązań w medycynie. Konkurs ma charakter międzynarodowy i jest corocznie przeprowadzany w 17 krajach
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych