
W okresie od stycznia do sierpnia br. wydatki na reklamy w mediach tradycyjnych (poza internetem) wyniosły prawie 19,6 mld zł. To o 1,9 procent więcej niż w tym samym okresie 2016 roku. Liderem wydatków reklamowych nadal pozostaje Aflofarm Farmacja Polska.
Tak wynika z raportu portalu wirtualnemedia.pl przygotowanego na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Liderem wydatków reklamowych nadal pozostaje Aflofarm Farmacja Polska. Firma wydała w omawianym okresie 1,4 mld zł, zwiększając nakłady reklamowe o 8,5 proc. w skali roku.
W czołówce 10 największych reklamodawców znalazła się również firma Natur Produkt Zdrovit, która wydała na reklamę w tym roku o ponad 30 proc. więcej niż przed rokiem - o 39,8 proc. więcej, czyli o 242,7 mln zł.
Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych