
Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami.
W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.
Problem tysięcy kobiet
Każdego roku diagnozę: „rak piersi” słyszy w Polsce 18,5 tysiąca kobiet.
– Wbrew powszechnej opinii rak piersi nie jest rzadką chorobą starszych pań. Coraz częściej zapadają na niego kobiety młode i w sile wieku, które nawet nie spodziewały się, że ten problem może ich dotyczyć. Tak samo zresztą było w moim przypadku. Diagnozę „rak piersi” usłyszałam w dniu swoich 43. urodzin. W ramach kampanii „Różowy październik” chcemy budować świadomość prawdziwego oblicza raka piersi i zachęcić kobiety do zdrowego stylu życia, regularnych badań profilaktycznych, aktywnego i odpowiedzialnego stosowania zaleconej terapii i szukania wsparcia w codziennych zmaganiach z chorobą. Także, kiedy przybiera ona postać zaawansowaną, co staje się szczególnie trudne dla samej pacjentki, ale także dla jej bliskich – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.
Fundacja OnkoCafe zaplanowała na tegoroczny październik szereg aktywności świadomościowych skierowanych do pań. Jak co roku, w ramach ogólnoświatowej akcji „Breast Cancer Awarensess Month” czyli miesiąca świadomości raka piersi, będą kontynuowane działania nakierowane na promocję profilaktyki i wsparcie zdiagnozowanych już i leczących się pacjentek.
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych