Spółka Nepentes informuje o wzroście sprzedaży swoich produktów w pierwszym półroczu 2010 roku.
Wyniki finansowe pokazują zwiększenie marży brutto na sprzedaży do poziomu 56,2 proc. wobec 55,6 proc. uzyskanej w tym samym okresie rok wcześniej.
Marże operacyjna i netto pozostały na wysokim dwucyfrowym poziomie i wynoszą odpowiednio 16,2 proc. i 12,9 procenta. Przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 64,5 mln zł utrzymując się na poziomie zbliżonym do pierwszego półrocza 2009 roku.
Zysk operacyjny osiągnął 10,5 mln zł i był niższy od wyniku operacyjnego w tym samym okresie 2009 roku o 14,5 proc., a zysk netto wyniósł 8,4 mln zł i był niższy w porównaniu do pierwszego półrocza 2009 roku o 24,7 procent.
Nepentes produkujący dermokosmetyki i produkty lecznicze w obszarze Consumer Health Care (CHC), został w pierwszej połowie br. kupiony przez koncern Sanofi-Aventis.
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych