SuperPharm rozwija swoją sieć

POLITYKA LEKOWA

Autor: Rzeczpospolita/rynekaptek.pl   27-10-2010, 08:19

Apteczno-drogeryjna sieć SuperPharm zaczęła już przygotowania do wprowadzenia w Polsce własnej marki Life, która funkcjonuje w Izraelu i Kanadzie.

Polska spółka SuperPharm z roku na rok notuje wzrosty. Ubiegły rok sieć zamknęła 42-proc. skokiem przychodów, od 2008 r. notuje pozytywny wynik na poziomie zysku netto. Firma w ciągu 2-3 lata zakłada rozwój sieci do 50 placówek, a w ciągu 5 lat do 70.

Do tego czasu SuperPharm zakłada, że zainwestuje w Polsce ok. 150 mln zł. Ma już 24 sklepy, które są połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, oraz 15 podpisanych umów leasingowych na kolejne lokalizacje, negocjuje też następnych 20. Sklepy działające dłużej niż rok w ciągu minionych 5 lat notowały średnio rocznie 30-procentowe wzrosty sprzedaży.

400-metrowy sklep SuperPharm zatrudnia średnio 50-100 osób, podczas gdy statystyczna apteka, pracująca 7 dni w tygodniu - zaledwie 7. I jak przekonuje prezes SuperPharm Polska, Artur Dżagarow progiem rentowności jest możliwość obsługi powyżej tysiąca klientów dziennie.

SuperPharm to jedyna w naszym kraju sieć realizująca własny model „3 w jednym" (apteka, drogeria, perfumeria). Polska jest jednym z pięciu rynków, na których działa firma, należąca do rodziny Kofflerów (pozostałe to Izrael, Kanada, USA i Chiny). Sklepy sieci każdego miesiąca odwiedza ponad 1,2 mln klientów.

Więcej: www.rp.pl
Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH