
Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny nałożył na przedsiębiorcę karę w wysokości 25 tys. zł za prowadzenie zakazanej prawem reklamy apteki. Chodziło o kolportaż w poradni dziecięcej ulotek zawierających nazwę oraz logo apteki.
Ulotki zawierały także wzmiankę, że placówka realizuje program 75+. Opisywana działalność była prowadzona przez dwa miesiące: w październiku i listopadzie 2016 roku.
Dodatkowo przedsiębiorca został ukarany 5 tys. zł za działania polegające na promowaniu apteki w jednej z gazet. Ukazał się w niej tekst promocyjny "Leki za darmo".
Zdaniem Wielkopolskiego WIF, ulotki stanowiły materiał promocyjny/ marketingowy, którego celem było przyciągnięcie pacjentów do apteki.
"Ustalenie kary w wysokości odpowiednio 25 tys. i 5 tys. zł jest adekwatne do stopnia naruszenia prawa i szkodliwości czynu" - uzasadnia WIF.
Więcej: http://wif.poznan.ibip.pl/
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych